16 juli, 2010

Spegelspegel

Jag har ju inte skrivit något riktigt skrivinlägg än så det kanske är på tiden.. Jag är i alla fall hemma hos min vän just nu och vi sitter i soffan och kollar på Simpsons, eller Pardis kollar medans hon plattar håret och jag sitter här och skriver.
Egentligen är jag inte så mycket för att skriva inlägg, även om jag älskar att skriva.. men det känns så tråkigt och vanligt. Jag vill hellre lägga ut mycket bilder, även sådana som jag själv inte tar och låta bilderna tala för sig själv. Men något skrivinlägg då och då kan ju aldrig skada.
Idag tittade solen fram lite då och då så vi fick i alla fall två timmar i solen, vilket verkade göra lite (förhoppningsvis).
Imorgon ska vi försöka komma upp i tid så att vi kan ta bussen till stan redan vid halv tio så att vi är där när det öppnar vid tio, då ska vi äta frukost på Espresso House.
Nej, hejdå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar